איך בוחרים מתנה

לחץ על רשימה כדי ללמוד כיצד לבחור את המתנה הנכונה. לדוגמה, אדם שאוהב לטייל עשוי לחפש מתנה כמו מפה או יומן מסע, או שאדם שאוהב לקרוא עשוי לרשום רשימה של הספרים שהם אוהבים לקרוא.

מתנות לא חייבות להיות הפתעות

כדי להיות מתנות נהדרות, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שתבחר מתנה שאתה יודע שתענג ותענג את האדם. גם אם לא תעשו מתנה, תתקלו ברעיונות מגניבים שבדרך כלל לא הייתם מקבלים, ואם תשלבו כמה מהרעיונות האלה, האדם המחונן יעריך עד כמה אתם אישיים ומתחשבים.

זהו סוג המתנה שמקבל מתחשב בעל מצפון חברתי צריך או רוצה במתנה. זו מתנה שנותנת יותר מסתם מתנה, היא מאפשרת למישהו לצמוח בתחומי ניסיון מסוימים ומרחיבה אותם כאדם.

אתה יכול ללמד את הילדים שלך איך לשים לב לאחרים על ידי מתן מתנות שהם לא צריכים לקנות. אתה יכול לתת מתנות לחברים שלך או לעבוד עם מישהו שחכם לתת מתנות. אתה יכול לבחור מתנות שמזכירות לנמען שלך את הסיפור שלך.

דרך נוספת להפוך את מתנת המתנה לקלה יותר

היא לחשוב על מה האדם מעוניין. כשזה מגיע לבחירת מתנה, אתה יכול להקל על עצמך על ידי הקדשת הזמן לחשוב על מה שהוא עשוי להיות מעניין אותך. בזמן שאתה מחפש וחושב על מתנות, עדיף שתדע כמה כסף וזמן תוציא על רכישת מתנה לאדם שאליו אתה הולך לתת אותו. מתנות יכולות להיות דברים שהאדם רוצה או צריך, או שהם יכולים להיות טרנדים, אבל כדאי שתחשוב איך הם אוהבים או זקוקים למתנה.

גם אם אתה חובב קניות גדול

בחירת המתנה הנכונה יכולה להיות אחת המשימות הקשות ביותר. ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מתנה, החל מתקציבים מוגבלים ועד העדפות אישיות הדורשות התייחסות רצינית ומשאירות מעט מקום לטעות. להלן כמה מהדברים שיש לקחת בחשבון בבחירת המתנה "הנכונה".

המתנה המושלמת היא מתנה לבן משפחה או לחבר שהיא כה מיוחדת שתתרגש ממנה וכישורי קניית המתנות שלך. בכך שאתה זהיר ומתחשב בעת הקניות, אתה יכול לקנות את המתנה המושלמת מבלי לשבור את הכסף.

בעת הכנת מתנה, צריך לזכור מעל הכל שהיא שם עבור האחר. כולנו נוגעים כאשר מתנה גדולה הופכת אדם אחר ידוע.

כאשר אתה עושה מתנה

אתה עושה יותר מסתם לתת פריט לנמען שלך; אתה מתייחס לזה ישירות. מתנה מתחשבת חייבת להעביר לנמענים את הערכים שהם רואים בעיניהם חשובים ואת מה שהם מעריכים בהם כאדם. כדי להשיג זאת, העניקו מתנה מתחשבת ובלתי נשכחת, כזו שמראה שהנותן מכיר את הנמען.

כדי לעזור לך בקידום המתנה הבא שלך, ריכזתי את 5 הטיפים המובילים שלי לבחירת המתנה המושלמת, יחד עם כמה מועדפים שמצאתי ב- Uncommongood. כולנו רוצים את המתנה המושלמת הזו שמייצגת את האדם שאנו נותנים לה שאף אחד לא רוצה ושזו תגיע לערימת המתנות החדשות המפחידות. עם זאת, מספר גורמים פסיכולוגיים יכולים להפריע למטרה זו, ולא כל המתנות המושלמות הן אלה שמעבירות את מה שאנחנו באמת.

לא משנה איזה סגנון התאמה אישית יש לך

כשזה מגיע למתנות למשפחה ולחברים, אתה רוצה לתת להם משהו שהם יעריכו. אתה יכול להתחיל לעקוב אחר החברים ובני המשפחה שכבר נתנו לך מתנות. כשאנשים נותנים לך מתנות, זה בעיקר כי הם באמת אוהבים אותן.

גם אם אתה אוהב אותם

רכישת מתנה יכולה להיות חוויה מתסכלת כי אף אחד לא רוצה לחלק כסף, וזו לא מתנה מהנה. זה כמו שיש אנשים ברשימה שלך שלא הצליחו לקנות מתנות במשך עשרות שנים כי הם לא צריכים שום דבר ואומרים לך שנגמרים להם הרעיונות. כאשר אתה עושה מתנה, זה צריך לשמש משהו.

מחקרים פסיכולוגיים ושיווקיים לא מראים שחמש אמונות שווא של אנשים לגבי מה שמשמח את מקבלי המתנות טועות

אך הן מספקות הנחיות כיצד לבחור מתנות שאנשים אוהבים. המתנה החשובה ביותר מפסיכולוגיה ומחקר מתנות היא שהמטרה שלך צריכה להיות לחזק את מערכת היחסים שלך עם הנמען על ידי מתן לו חוויה. עבור אנשים שיש להם הרבה מתח בחיים קדחתניים, מתנה כמו ארוחת ערב שקטה או עיסוי בסוף השבוע היא המתנה המושלמת.

בדרך זו האדם הוא זה שעושה את הבחירה, במקום לקבוע את סכום כרטיס המתנה שאתה נותן לו. למרות שתערים יכולים להיות יקרים, זוהי מתנה מתחשבת אם אתה קונה מראש וקונה סכין גילוח עם תכונות יפות.

למידע נוסף בתחום של איך בוחרים מתנה ומתנת שחרור יש לגלוש לאתר rockil.co.il

דילוג לתוכן