בנייה של אתר בוורדפרס

כעת, לאחר שהחלטתם לבנות את אתר וורדפרס שלכם באופן מקומי, אתם זקוקים לעזרה של כלי לבניית האתר שלכם. כאשר בונים אתר עם וורדפרס, ישנן מספר דרכים לארח את האתר שלך. מכיוון שאתה בונה את האתר שלך בוורדפרס, זה אידיאלי לבחור ספק אירוח שמציע אירוח ספציפי לאתר הוורדפרס שלך.

באופן דומה

WordPress.org דורש ממך ליצור דומיין משלך ולמצוא ספק אירוח של צד שלישי לאתר שלך. כן, חברות אחסון אתרים מסוימות מציעות שמות דומיין בחינם אם תבחר לבנות איתם אתר אינטרנט. מכיוון שכולנו אוהבים דברים בחינם, אתה יכול לרשום את שם הדומיין שלך בחינם על ידי הרשמה לשירות אירוח אתרים. אם עדיין לא רכשתם שם דומיין לאתר שלכם, מומלץ לעשות זאת כאשר אתם קונים תוכנית אירוח אתרים (במיוחד מכיוון שתוכניות מסוימות יכללו שם דומיין בחינם).

לאחר רכישת שם דומיין

תוכל לעבור לשלב הבא במסע יצירת אתר וורדפרס שלך. עם אירוח האינטרנט ושם הדומיין שלך במקום, השלב הבא הוא התקנת וורדפרס, או במילים אחרות, לחבר את אירוח האינטרנט והדומיין שלך לוורדפרס. כדי להשתמש בו, עבור ללוח הבקרה של אירוח אתרים ומצא את מתקין וורדפרס בלחיצה אחת. לאחר הכניסה, Bluehost יציג לך אשף קל לשימוש שידריך אותך בתהליך התקנת וורדפרס בזמן הגדרת האירוח שלך.

אנו נראה לך מדריך כיצד להשתמש בערכת נושא וורדפרס עבור האתר שלך על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הבאים

במילים פשוטות, ערכת נושא וורדפרס מספקת מראה ותחושה מעוצבים מראש לאתר, לפוסטים ולעמודים שלך. מבחינה טכנית, ערכות נושא של וורדפרס הן חבילות עיצוב קומפקטיות וניתנות להתקנה שדואגות לכל מה שקשור למראה והתחושה של האתר שלך. ערכות נושא של וורדפרס פועלות כמו תבניות אתרים, ומספקות למשתמשים אתר מעוצב לחלוטין שניתן לעדכן ולהתאים אישית בקלות.
למידע על בנייה של אתר בוורדפרס עליך לבדוק ב- theglobalcompany.co.il

וורדפרס מכילה ארכיטקטורת תוספים ומערכת תבניות כך שתוכל להתאים אישית כל אתר כך שיתאים לעסק

לבלוג, לתיק העבודות או לחנות המקוונת שלך. תוספים של וורדפרס מאפשרים לך לעשות יותר, כולל ניטור ניתוח נתונים, חיבור עם הלקוחות שלך ושיפור אופן פעולת האתר שלך. וורדפרס היא פלטפורמה פנטסטית לבניית אתרים תוך כדי תנועה עם זמן פיתוח והשקה מינימליים.

לשכור מפתח וורדפרס לבניית האתר שלך יש יתרונות רבים

שכירת מישהו שמבין בפיתוח אתרים תבטיח שתקבלו אתר שיספק את מה שהלקוחות שלכם רוצים. אם אתה צריך את האתר שלך כדי לשלב משהו כמו מסחר אלקטרוני, עדיף להביא מישהו עם ניסיון ליצור את מה שאתה צריך.

אם אתה בונה אתר בעצמך

אתה יכול ליצור אתר מותאם לקידום אתרים ללא ניסיון בקידוד, אבל זה דורש הרבה עבודה. עליך לרכוש ולהגדיר שם דומיין, להוריד ולהתקין תוספים ועיצוב, לשנות את קוד האתר ולנהל את אבטחת האתר. לאחר בחירת הדומיין, תצטרכו לרכוש שם ולבחור חברת אחסון המתאימה לצרכים שלכם. האתר שלך.

שם הדומיין שלך צריך להיות רלוונטי לנישה שבחרת בשלב 1

והוא צריך להיות בלתי נשכח כך שהמשתמשים לעולם לא ישכחו אותו. בחירת שם דומיין היא אחד החלקים החשובים ביותר לפני שתתחיל לבנות את האתר שלך, שכן כך הקהל שלך ימצא אותך ויזדהה עם המותג שלך. למרות שזה מפתה לבחור משהו מהנה או בהיר, בחר שם דומיין שמייצג את המותג שלך ומקל על אנשים למצוא אותך.

לכן

תצטרך לבחור ערכת נושא עבור האתר שלך המתאים ביותר למותג שלך וגם עושה דברים פונקציונליים. לאחר שבחרתם ערכת נושא וורדפרס לאתר שלכם, הגיע הזמן להתקין אותו. כעת, לאחר שהגדרת את הדומיין שלך והתקנת את וורדפרס, עליך להגדיר את "הדומיין הראשי" שלך בוורדפרס כך שהמבקרים שלך יראו את האתר שלך כאשר הם מחפשים את הדומיין שלך.

אם אתה משתמש בספק אירוח אחר מלבד וורדפרס

תצטרך להתקין CMS כדי לחבר את הדומיין החדש לאתר שלך. אם אתה מתארח בעצמך, תקנה את שם הדומיין שלך מספק אחר ותתקין את תוכנת וורדפרס באתר שלך. כפי שצוין קודם לכן, ב-WordPress.org, יש לך רק אפשרות אחת (בחינם), אך היא דורשת רכישת שם הדומיין שלך, ספק אירוח, תוספים, ערכות נושא וכל מה שקשור לאתר הוורדפרס שלך.

כן

אתה יכול בקלות ליצור אתר כמו eBay עם תוסף למכירה פומבית של וורדפרס. יש לנו מדריך צעד אחר צעד ליצירת אתר מכירות פומביות מקוון עם וורדפרס שאתה יכול לעקוב אחריו. יש לנו מדריך שלב אחר שלב כיצד ליצור אתר לייק לפייסבוק עם וורדפרס.

לאחר שעזרנו ליותר מ-400,000 אנשים ליצור אתר אינטרנט עם וורדפרס

יצאנו ליצור את המדריך המקיף ביותר שלב אחר שלב כיצד ליצור אתר אינטרנט מבלי ללמוד קוד. במדריך זה נעבור על כל התהליך שלב אחר שלב ונפרט את הפרטים הנדרשים כדי להראות לכם בדיוק איך אתם יכולים ליצור לעצמכם אתר אינטרנט לעסקים קטנים. מדריך מקיף זה ידריך אותך בתהליך הבסיסי שלב אחר שלב של בניית אתר וורדפרס, כמו גם רשימה של טיפים וטריקים שכדאי לזכור בעת עבודה עם וורדפרס. בין אם אתה מפתח מנוסה המשתמש בטכנולוגיה שמניעה 38% מכל אתרי האינטרנט, או רק התחלת עם וורדפרס, בנייה מקומית על המחשב שלך היא דרך זולה, קלה לבדיקה ומהירה לבנות אתרים.

וורדפרס באמת מאפשרת לאנשים ליצור אתר מאפס תוך זמן קצר

היתרון של וורדפרס הוא שלא צריך ללמוד תכנות כדי ליצור אתר אינטרנט. החל מאחסון אתרים, אתה יכול לחסוך כסף על ידי קבלת שם דומיין בחינם, תעודת SSL בחינם ודוא"ל עסקי בחינם, ולחסוך זמן על ידי התקנת וורדפרס בקליק אחד מבלי לחבר את הדומיין שלך באופן ידני לוורדפרס.

Bluehost הוא ספק אירוח מומלץ רשמית של וורדפרס ומציע למשתמשי WPBeginner דומיין בחינם + 60% הנחה על אירוח אם תבחר לבנות את האתר שלך עם השירות שלהם.

מי שמחפש ליצור אתר וורדפרס לשימוש מקצועי זקוק לאירוח אתרים ($3 עד $10 לחודש)

שם דומיין משלהם ($12 עד $15 לשנה), שקעים מאובטחים (שכבת SSL) ולרבים, פרימיום נדרשים גם ערכות נושא, תוספים מובחרים ואפילו פיתוח קוד מותאם אישית. השלב החשוב הבא לפני עיצוב האתר שלך הוא התקנת תוסף וורדפרס, המספק לאתר שלך פונקציונליות נוספת, מאבטחה משופרת ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ועד ליכולת למכור כרטיסים לאירועים. אתה יכול בקלות להתאים אישית את האתר שלך עם אחד מהתוספים הרבים לגרור ושחרר של WordPress לבניית דפים.

דילוג לתוכן