קניית קישורים seo

למרות שגוגל הפכה חכמה יותר באיך שחברות שונות קונות קישורים נכנסים או משיגה קישורים, האמת היא שאם גוגל יכולה למצוא רלוונטיות, היא יכולה בקלות להתעלם מהדרך שבה אתה מקבל קישורים נכנסים. למרות שזה מרתיע ומבלבל, אתה צריך לחשוב על זה כך: לא משנה באיזו שיטה אתה משתמש כדי לקבל קישורים נכנסים לאתר שלך, אתה עדיין קונה קישורים בצורה כזו או אחרת.

הנקודה החשובה

היא רלוונטיות הקישורים, כלומר, קניית קישורים נכנסים איכותיים הקשורים ישירות לאתר שלך. בעת רכישת קישורים, הימנעו מקישורים נכנסים באיכות נמוכה, זולות, לא רלוונטיות ולא רלוונטיות. אם יש לך קישור אחד או יותר מהם, זה יכול לפגוע בכל פרופיל ה-backlink שלך ולפגוע בדירוג שלך. בנוסף, תשמע הרבה אנשים אומרים לך לא לקנות קישורים נכנסים בכלל כי זה כובע שחור ושגוגל תעניש את האתר שלך אם הם ימצאו ששילמת עבור הקישורים.

לפיכך

ככל שאתה רוצה לקנות קישורים נכנסים כדי לקבל יותר הצבעות באתר האינטרנט שלך, אתה חייב להיות זהיר כי אתה לא יכול לקנות שום קישור עם ציפייה להצלחה. ובכן, רכישת קישורים היא תהליך בטוח שבו הספק שלך עוקב אחר גישת SEO עם תווית לבנה ותומך בשיטות העבודה המומלצות בתעשייה. ומכיוון שיש קו דק בבניית קישורים וקידום אתרים הופך לתחרותי מדי יום, אנו עדיין ממליצים לקבל קישורים ממותגים מוכרים.

אתה גם צריך להיות בעל פרופיל קישורים נכנסים מבוסס היטב לפני שאתה שוקל לקנות קישורים

כלומר מלכתחילה בניית קישורים נכנסים אורגניים באיכות גבוהה. כדאי גם שתהיה לך הבנה בסיסית של תהליך הקנייה והערכת קישורים נכנסים כחלק ממסע פרסום לבניית קישורים (ולהימנע מהעונש של גוגל). אם אתה עושה את בדיקת הנאותות שלך, יש לך תהליך סקירה חזק וציפיות ריאליות, קניית קישורים נכנסים יכולה להיות אסטרטגיית SEO יעילה. בהתחשב ביתרונות אלה, זה יכול להיות קשה לך לדמיין מדוע חלק מאנשי SEO מודאגים מקישורים בתשלום.

עם זאת

קניית קישורים היא כובע שחור לקידום אתרים מכיוון שהיא מפרה את ה-TOS של גוגל. עשוי לקחת זמן לבנות מספר רב של קישורים, אך אנא התאזר בסבלנות וזכרו שקיצורי דרך כגון רכישת קישורים מפרים את ההנחיות של גוגל ועלולים לגרום נזק ל-SEO שלכם. בניית קישורים היא אחת מאסטרטגיות רבות המשמשות באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מכיוון שקישורים מראים לגוגל שהאתר שלך הוא משאב איכותי שכדאי להזכיר. מאז שגוגל משתמשת בפופולריות של קישורים כדי לדרג אתרים, קישורים נכנסים הפכו למצרך.

וכמו כל סחורה, יש כאלה שרוצים לקנות וכאלה שרוצים למכור. בעצם, הם מתווכים (או נשים) בתהליך הקנייה/מכירה של קישורים. אנו מקבלים כל הזמן פניות מקונים/מוכרים לקישורי ביניים (מס' 3) באהרפס.

מצאנו ש-78% מהעסקים שקונים קישורים בתשלום לגיטימיים מוצאים שהם הזדמנות יעילה לבנות קישורים נכנסים

מכיוון שרכישת קישורים נכנסים היא לרוב הדרך המהירה ביותר לרכוש אותם, זוהי האפשרות האטרקטיבית ביותר עבור עסקים רבים, במיוחד אם ההכנסה הנוספת שנוצרת מדירוג טוב מכסה יותר מהעלות של רכישת הקישורים הדרושים כדי להשיג אותם. קישורים נכנסים נרכשים לעתים קרובות על ידי PBNs, ברוקרים, מנהלי אתרים וחברים, ותוכלו גם לקנות קישורים בקלות על ידי חשיפתם ידנית. היתרונות של רכישת קישורים נכנסים על פני בניית קישורים הם שאתה יכול לחסוך הרבה זמן, לחסוך כסף בצוות ולפתוח את הדלת להזדמנויות טובות יותר.

עם זאת

עדיף להפקיד את כל תהליך רכישת הקישורים בידי ספק שירות שמפעיל קמפיינים לבניית קישורים כדי להגביר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. הסיבה שגוגל משתמשת ב"רשאי" ולא ב"ירצה" היא כי ישנן כמה אסטרטגיות לבניית קישורים שאמנם יקרות, אך אינן קלות כמו קישורים בתשלום. גוגל מתנגדת לרוב סוגי בניית הקישורים, אם כי מומחי קידום אתרים רבים יציינו שהנתונים אינם תואמים את העבודות של גוגל.

עם זאת

גוגל מתנגדת בתוקף להחלפת כסף עבור קישורים. החלפת כספים זו יכולה להתרחש בדרכים רבות ושונות, וגוגל לא טוענת שכל מה שמכונה "סכימות קישור" הללו יביאו בהכרח להשפעה שלילית על דירוג האתר במנועי החיפוש. במקום זאת, הוא אומר שהדפוסים הללו "יכולים להשפיע לרעה על דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש" (ההדגשה שלי).

עם זאת

חלק מאנשי SEO ובעלי אתרים מתרגלים קנייה ומכירה של קישורים העולים על דירוג הדף, תוך התעלמות מאיכות הקישורים, המקורות וההשפעה ארוכת הטווח שתהיה להם על האתרים שלהם. קניית קישורים הפכה למסוכנת יותר ויותר בעשור האחרון מכיוון שהיכולת של גוגל לחפש ולהרוס את ערך ה-SEO של קישורים בתשלום הפכה מדויקת להפליא. כיום, העלייה של בניית קישורים אורגנית ושיווק תוכן ביטלה פחות או יותר את הצורך בקניית קישורים בתעשיית ה-SEO בכללותה.

בהחלט נראה שחברות מסוימות מצליחות לשלב אסטרטגיות רכישת קישורים עם אסטרטגיות בניית קישורים אורגניות להשפעה גדולה

היתרונות של רכישת קישורים נכנסים על פני בניית קישורים מסורתית יכולים להיות הרבה יותר גדולים. בשום פנים ואופן אסור לשלם עבור קישורים באיכות נמוכה, אבל קנייה של מספר קישורים באיכות גבוהה יכולה להאיץ את התוצאות שלך.

אם אתה שוקל לקנות קישורים

וודא שאתה מבין את הסיכונים ושקול את ההשפעה הפוטנציאלית לטווח ארוך על SEO לפני הקנייה. אם אכפת לך מהרווחיות ארוכת הטווח של האתר והעסק שלך, אתה צריך לדאוג רק לבניית קישורים טבעית, שהיא התהליך של קבלת קישורים, לא קנייה או השגתם בדרך אחרת באמצעות טקטיקות מניפולציה (המכונה לפעמים קידום אתרים בכובע שחור. , שיטה שיכולה להוביל לאי הכללה מהותית של האתר שלך מתוצאות החיפוש). אין סיבה טובה להשקיע ברכישת קישורים אלא אם כן יש לך אתר או בסיס משאבי תוכן מותאם היטב.

לדוגמה

אתה יכול לרכוש מיקום קישור NoFollow ב- Inc. תמורת 1500-2000 דולר. כמו כן, אם אתה צריך קישורים בתשלום באתרים מוכרים, זה יהיה יקר יותר, אבל זה יגדיל את התנועה האורגנית שלך ויעלה את הדירוג שלך במנועי החיפוש. אם אתה חושש שגוגל מאחסנת קישורים שנרכשו באתר שלך, אתה יכול לקנות קישורים ברמה 2 במקום זאת. אם אתה עושה את זה בעצמך, אתה יכול לשלם עד $50 כדי לארח את הקישור; עם זאת, אתרים רבים גובים בין 100 ל-150 דולר רק כדי להוסיף קישור.
למידע נוסף בנושא של קניית קישורים seo כדאי לבקר ב-

קניית קישור נכנס פירושה בכל פעם שאתה משלם לאתר אחר

כדי להוסיף כל סוג של קישור לאתר שלך. קישורים נכנסים הם סוג של SEO חיצוני הנובע מכך שמישהו מנווט מאתר אחר לאתר שלך. קניית קישורים נכנסים היא טכניקת קידום אתרים ב-Black Hat (אופטימיזציה למנועי חיפוש), דרך להטעות או להטעות את גוגל ומנועי חיפוש אחרים לדרג את האתר שלך גבוה יותר ממה שמגיע לו. רכישת קישורים נכנסים מ"חוות קישורים" היא דרך גרועה לבנות קישורים נכנסים ועלולה להיות מסוכנת מאוד מכיוון שהיא נוגדת את הנחיות גוגל למנהלי אתרים.

תשלום לבלוגר ידוע כדי לספק קישור לאתר שלך כנראה יהיה מקובל, אבל תשלום לבעל אתר חשוד כדי לפרסם את הקישור שלך באתר שלו יהיה לא חכם.

מידע נוסף: weboost.co.il/links

דילוג לתוכן