קורס לבניית אתרים בוורדפרס באתר Digup

הוא נוצר עבור מוכרים קטנים וגדולים המשתמשים בוורדפרס, אך הצליח להישאר ידידותי למתחילים, תוך שילוב של גישה אינטואיטיבית עם ביצועים גבוהים, גמישות גבוהה וערכת תכונות מלאה. היכנס ל-WooCommerce, אחד מהרחבות וורדפרס המפורסמות ביותר המאפשר למשתמשים להתאים אישית וליישם פלטפורמת מסחר אלקטרוני ללא צורך בידע טכני רב מדי או צורך להיעזר בקסם האינטרנט. בתור הפלאגין הרשמי ליצירת אתר מסחר אלקטרוני בוורדפרס, WooCommerce תואם וורדפרס באופן מלא, מה שאומר שמשתמשים יכולים לשלב אותם בביטחון מוחלט כדי ליצור פלטפורמה רבת עוצמה לחנות המקוונת שלהם.

בנוסף, מכיוון ש-WooCommerce בנוי על וורדפרס, אינך צריך לבחור בין אירוח החנות המקוונת, האתר או הבלוג שלך בדומיין שלך. לראשון יש את היתרון של קל לשימוש, בעוד שהאחרון נותן לך את הגמישות ליצור אתר אינטרנט כראות עיניך.

אחת הדרכים הקלות ביותר ללמוד כיצד לבנות אתר

היא להירשם לקורס וידאו מקוון. במדריך זה נראה לך כיצד ליצור קורס מקוון בקלות באמצעות וורדפרס. אתה יכול ליצור קורס מקוון באמצעות וורדפרס תוך פחות משעה, ואנו נדריך אותך בכל שלב בתהליך.

זהו מדריך וורדפרס שלב אחר שלב שיראה לך כיצד ליצור אתר וורדפרס

להתקין ערכות נושא של וורדפרס ותוספי וורדפרס. כדי לערוך אימון, זה חייב להיות מאורגן היטב. קורסים אלו מספקים הדרכה ותמיכה שלב אחר שלב כדי לעזור לך בתהליך. לדוגמה, אם אינך מבין משהו בקורס, תוכל לבקש עזרה מיוצר הקורס. למרות שאתה יכול ללמוד וורדפרס בעצמך, עדיף לקנות מדריך וורדפרס מובנה היטב.

אנו מקווים שמאמר זה יעזור לך ליצור בקלות קורס מקוון מוצלח בוורדפרס

אתה יכול למצוא מספר רב של מסמכים מקוונים, פורומים, בלוגים וורדפרס, קורסים ומשאבים מקצועיים (כולל DreamHost Academy שלנו) ועוד. אתה יכול להשתמש בבוני אתרים רבים ובפלטפורמות קורס מקוונות כדי לבנות את האתר שלך. למרבה המזל, ישנן אפשרויות רבות לבניית אתר אינטרנט, החל מבוני אתרים שאינם דורשים קידוד ועד שירותי אחסון אתרים מתקדמים יותר. זה דורש מניפולציה ידנית של קודים וקבצים.

מכיוון ש-WordPress היא פלטפורמה שמתארחת בעצמה, יש כמה שלבים שצריך לבצע כדי ליצור את האתר הראשון שלך. אם אתה רוצה ללמוד את היסודות של בניית אתרים, הקורס הזה הוא מקום מצוין להתחיל בו.

זה מקל על יצירה

התאמה אישית וניהול של אתר הלמידה המקוון שלך בוורדפרס. התוסף הראשי הוא חינמי, כך שתוכל ליצור באופן טכני אתר קורס מקוון פשוט מבלי לשלם אגורה. זה יאפשר לך ליצור קורסים מקוונים ולהוסיף אותם לאתר שלך. אפשר למשתמשים ליצור קורסים משלהם באתר הוורדפרס שלך באמצעות תוסף בונה הקורסים הקדמי המתקדם.
לפרטים נוספים בתחום של קורס לבניית אתרים בוורדפרס באתר Digup וקורס לבניית אתרים בוורדפרס נא לבדוק כאן: digup.co.il

כמו רוב התוספים הטובים של WordPress LMS

ל-Good LMS יש תכונות ליצירת קורסים, מכירתם ויישום מבחנים והסמכות. אם אתה רוצה לחלוק את הידע שלך באינטרנט בצורה של קורסים מקוונים, ההימור הטוב ביותר שלך הוא לבחור אחד מהתוספים הפופולריים של WordPress LMS. פלטפורמת למידה מקוונת מקיפה זו מציעה קורסים בנושאים רבים, כולל וורדפרס.

אם אתה רוצה לדעת איך ליצור אתר בוורדפרס

אז עברת את הקורס הנכון. בסיום קורס זה, תוכל להשתמש בבטחון בוורדפרס כדי ליצור את הבלוג או האתר האישי, העסקי או הארגוני שלך. במדריכים אלה, תקבל ניסיון מעשי עם הכלי החזק הזה בעת בניית האתר והבלוג שלך ב-WordPress.org. למרות שזהו קורס למתחילים, תיצור פרויקט מבוסס ASP.NET MVC, תטמיע JavaScript ותפרוס את שירותי האינטרנט של Amazon דרך Azure.

אז

אם אתה מחפש ליצור בלוג אישי, אתר מסחר אלקטרוני או עסק מקוון, הקורס הזה יעזור לך להתחיל בפלטפורמה שלך. קורס זה אינו מיועד לאנשים שרוצים ללמוד כיצד לתכנת אתר משלהם. הקורס בעל השם המוזר הזה עוסק כולו ב-Woocommerce, אך ניתן להשתמש ברבים מהרעיונות המוצגים כאן עם פלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות.

הם מציעים מגוון רחב של קורסי קידום מכירות

כולל שימוש בוורדפרס. בנוסף, יש להם לפחות כמה הנחיות למתחילים, שיכולות להקל עליך לבנות אתר. יש להם גם קורס נהדר על איך להשתמש ב-Beaver Builder, בונה דפים לגרור ושחרר שיכול בקלות לבנות אתרים.

בונה הקורסים של MemberPress משתמש בעורך בלוק וורדפרס המוגדר כברירת מחדל

כך שתוכל להיות יצירתי וליצור פריסות עמודי קורס מרשימות. MemberPress מאפשרת לך להשתמש במצב ברירת המחדל של קורס ההדרכה, מה שאומר שלא משנה באיזה נושא של וורדפרס אתה משתמש, דפי הקורס והתוכן שלך תמיד ייראו טוב.

אתה יכול להשתמש באפשרות התפריט "ניהול האתר שלי" בפאנל הניהול של וורדפרס

כדי להגדיר אתרים אחרים עבור קורסים וארגונים. כל האתרים שנבנו עם וורדפרס חייבים להיות מעוצבים בהתאם לתקני נגישות טכנולוגיית מידע ODU, העומדים בתקן WCAG 2.2. למרות שרבים מהאתרים המפורטים לעיל מיושמים באמצעות ערכות נושא של וורדפרס, תוספים וכלים אחרים, שלא לדבר על כך שרבות מהתכונות שהפלטפורמה מספקת באופן מיידי שימושיות עבור כל סוגי האתרים, מה שיהווה פיקוח. למעשה, CNN, TED ו-CBSRadio הם רק שלושה מהאתרים הידועים הרבים שמשתמשים בוורדפרס בתור קצה עורפי.

וורדפרס

היא מערכת ניהול תוכן (CMS), פלטפורמה שניתן להשתמש בה כדי לבנות ולתחזק אתרים ללא כל ידע בתכנות. תהליך העיצוב דומה לפוסט רגיל בבלוג של וורדפרס, ותוכלו ליצור חידונים, קורסים והסמכות ישירות מלוח המחוונים של וורדפרס. יצירה ועריכה של קורסים דומה ליצירת פוסטים סטנדרטיים של וורדפרס. זה מאפשר למשתמשי וורדפרס מתחילים לעקוף את בונה הקורסים האחוריים וליצור קורסים ישירות מהקצה הקדמי של האתר.

יתרון נוסף של השילוב של WordPress + MemberPress

הוא שהוא גם מקל על קידום הקורסים המקוונים שלך ולהרוויח כסף באינטרנט. לדוגמה, אתה יכול לבנות אתר/קהילה חזקים כדי לספק תוכן והטבות בתשלום במקביל לקורס. בדיוק כמו וורדפרס, ג'ומלה מספקת אלפי ערכות נושא והרחבות בחינם שיעזרו לך לעצב את האתר שלך. מפתחים מתחילים ומנוסים יכולים להשתמש בו כדי לבנות בלוגים קטנים, אתרי מסחר אלקטרוני צומחים במהירות, וכל מה שביניהם.

כדי ליצור את אתר הוורדפרס הראשון שלך, עליך לבחור שם דומיין ולהירשם לתוכנית אירוח (אנו ממליצים על DreamPress). אנו ממליצים שתבחר להתקין וורדפרס ולהפעיל את WP Website Builder במהלך ההרשמה (זה מקל בהרבה על יצירת האתר שלך). נושא הוורדפרס שלך יכול לעזור לך ליצור אתר מאוד מעניין.

בחר מתוך 60 סגנונות בהתאם לתוכן ולפונקציונליות שאתה צריך ולצרכים של האתר שלך

אם אינך צריך את זה, ייתכן שתוכל לחסוך קצת כסף על ידי בחירת תוסף LMS וורדפרס פשוט יותר מהחבילה השלמה. בכל מסלול שתבחרו, ברשימה למטה יש כמה אפשרויות נהדרות. נוצר בשנת 2008, WP101 עזר ליותר מ-2 מיליון אנשים ללמוד וורדפרס.

דילוג לתוכן