מחיר לבניית אתר

החשיבות של בניית אתר משלך ולמה אתה צריך אחד בהקדם האפשרי

אתר אינטרנט הוא חלק חשוב מהעסק שלך, גם אם אין לך חנות פיזית. זו יותר מסתם דרך לקדם את עצמך ולהשוויץ במוצרים שלך. אתר אינטרנט יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.

בניית אתר הייתה פעם יקרה כי היא דרשה מפתחי אתרים בעלי כישורים יקרים, אבל עכשיו אתה יכול לבנות אתר משלך בחינם או במחיר נמוך מאוד. במאמר זה, נעבור על כמה מהסיבות שבגללן אתה צריך אתר אינטרנט בהקדם האפשרי וכיצד אתה יכול לבנות אחד מבלי להוציא יותר מדי כסף.

אם אתה בעל עסק, אתר אינטרנט חשוב לא פחות מחשבונית. אם אין לך אתר אינטרנט, אתה מפסיד לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. אתה צריך להיות מסוגל למצוא את החברה שלך באינטרנט ובעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלך, זו הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

אבל בניית אתר יכולה להיות יקרה וגוזלת זמן. זו הסיבה שחשוב שתתחיל לבנות אתר משלך בהקדם האפשרי – לא רק שזה יחסוך לך כסף בטווח הארוך אלא גם יחסוך לך זמן שיכול להיות מושקע במשימות אחרות.

18 טיפים למומחים כיצד לבנות אתר משלך מבלי לעלות לך יותר מדי כסף

בניית אתר אינה יקרה כמו פעם. ישנן דרכים רבות לבנות אתר מבלי לבזבז יותר מדי כסף. במאמר זה, נספר לכם על כמה מהדרכים הטובות ביותר לבנות אתר משלכם מבלי לעלות לכם יותר מדי.

אלה העצות הטובות ביותר לבניית אתר משלך מבלי לבזבז יותר מדי כסף:

– קבלו השראה מאתרים אחרים

– השתמש בתבניות ובכלים בחינם

– השתמש באירוח בחינם או לא יקר

– בחר שם דומיין שקל לזכור ולאיית

– בחר חבילת אירוח הכוללת שירותי דואר אלקטרוני, מסדי נתונים וניתוח אתרים

– בנה את האתר שלך עם וורדפרס או דרופל

ישנן דרכים רבות ושונות לבנות אתר משלך, אך הפופולרית ביותר היא אתר עשה זאת בעצמך.

אם אתה רוצה לבנות אתר משלך, אתה יכול להתחיל בבחירת שם דומיין וספק אירוח אתרים. כדאי גם לוודא שהאתר שלכם מותאם לנייד ורספונסיבי.

בניית אתר משלך יכולה להיות חוויה מתגמלת שתעזור לך לצמוח כבעל עסק או בלוגר. זה גם יעזור לך לחסוך כסף בחלק מההוצאות של ניהול עסק כמו אירוח, שמות דומיין, תחזוקה ועוד.

מה העלות של יצירת אתר משלך לעומת שימוש בוורדפרס?

המחיר לבניית אתר אינטרנט יהיה תלוי במורכבות האתר, בתכונות הנדרשות ובמשך הזמן שלוקח לבנייתו.

בניית אתר משלך לא רק גוזלת זמן, אלא גם יקרה. זה יכול לעלות עד $50,000 לעסק קטן ליצור אתר משלו ולתחזק אותו לאורך זמן. מצד שני, וורדפרס חינמית ללא צורך בכישורי קידוד או כל ידע טכני.

וורדפרס היא אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר בשימוש כיום, כאשר כ-25% מהאתרים בנויים על וורדפרס. וורדפרס קיימת מאז 2003 וצמחה בפופולריות מכיוון שהיא קלה לשימוש וקיימות תבניות רבות זמינות עבור סוגים שונים של עסקים. בנוסף להיותם חינמיים, ישנם גם תוספים רבים המאפשרים לך להוסיף פונקציונליות נוספת ללא צורך בכישורי קידוד.

בניית אתר משלך אינה קשה כמו שזה נשמע. אתה לא צריך להיות אדם בעל ידע טכנולוגי כדי ליצור אתר מאפס. ישנם כלים ומדריכים רבים זמינים באינטרנט שיכולים לעזור לך לבנות אתר משלך.

העלות של בניית אתר משלך תלויה בתקציב שיש לך עבורו. אנשים מסוימים עשויים להוציא $500 או פחות, בעוד שחלקם עשויים להוציא יותר מ$1000 על פרויקט האתר שלהם. הכל תלוי בתכונות שאתה רוצה באתר שלך וכמה זמן אתה רוצה להשקיע בו.

דילוג לתוכן