מה זה קידום אורגני ?

קמפיינים שיווקיים ביולוגיים הם אחת הדרכים היעילות ביותר ליצירת קהל אותנטי ובסיס מעריצים עבור המוצר או השירות שלך. אסטרטגיית שיווק אורגני יכולה לאורך זמן לייצר תנועה לעסק שלך מבלי להשתמש בפרסום בתשלום או בפוסטים ממומנים. אסטרטגיות מדיה חברתית אורגניות יכולות להיות איטיות להשגת מטרות עסקיות, ולמרות שהן פנויות, זה לוקח הרבה זמן, ניסויים וניסיון להשיג את זה נכון.

Biopromotion

המכונה גם ביו-שיווק, מתייחס לפעולה של משיכת לקוחות לאתר עסקי בצורה טבעית, ולא לאורך זמן באמצעות קישורים בתשלום או פוסטים מחוזקים. קידום אורגני נועד, בניגוד לקידום תוכן בתשלום, להגביר את הנראות והאפקטיביות של קמפיינים שיווקיים לתוכן. ההגדרה האינטואיטיבית של המונח היא ששיווק אורגני מתייחס ל"מעשה של הלקוחות שלך מגיעים אליך באופן טבעי, ולא לאורך זמן באמצעות קישורים בתשלום ותרומות מוגברות ".

מבצעים אורגניים בתשלום עובדים יד ביד להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות לקמפיין השיווקי שלך לשירותי מפתח

קידום תוכן אורגני נועד לשפר את הנראות של התוכן שלך ואת האפקטיביות של מסע הפרסום השיווקי שלך מבלי להוציא כסף על שטחי פרסום לקידום או קידום תוכן. קידום אורגני אינו מבוסס על אסטרטגיות שיווק בתשלום והוא תהליך ארוך יותר המייצר נאמנות לקוחות אותנטית יותר וקידום אתרים מדויק יותר.

אתה יכול לשלב מבצעים אורגניים ותשלום

כדי למקסם את טווח ההגעה שלך ולהגיע לקהלים רבים יותר מבלי לשבור את הבנק. אם לחברה שלך אין תקציב ליישם אסטרטגיית פרסום בתשלום בכל הרשתות החברתיות, נסה להתמקד בגישה אורגנית. לדוגמה, ייתכן שתרצה ליצור קמפיין אורגני בפייסבוק עם כמה או פוסטים בתשלום בפייסבוק, בתשלום על ידי ה- LP שלך ומופיע בתוצאות החיפוש המובילות של Google עבור שירותי המפתח הטובים ביותר בעיר הולדתך.

אמנם ערוצי שיווק בתשלום ומבצעים בתשלום יכולים לספק את סוג השיווק הדרוש לך ברשתות החברתיות

אך תמיד עליך להשתמש בפלטפורמה המתאימה לקהל היעד שלך. גרמו לדולרים השיווקיים שלכם ללכת רחוק עוד יותר אם אתם משתמשים בקמפיינים שיווקיים חברתיים ואחרים כדי לקבוע איזה תוכן הוא הפופולרי ביותר בקרב הקהל שלכם לפני שתשיקו אותו כמבצע. במקום לבזבז זמן על קמפיינים חברתיים בתשלום, התנסה בקמפיינים חברתיים אורגניים, קמפיינים בדוא"ל ובשיטות פשוטות וזולות אחרות שבהן משתמשים הזוכים במודעות חברתיות וקידום מכירות בתשלום.

תוכן אורגני ופוסטים בתשלום הם הדרך הטובה ביותר למותגים להגיע לקהלים חדשים ברשתות החברתיות ולהפוך אותם ללקוחות

אם המטרה שלך היא להגדיל את הקהל שלך, לבנות עוקבים נאמנים של מדיה חברתית ולקבל מבצעים נוחים מקבוצות יעד, לשלב טקטיקות בתשלום ואורגני לתוצאות SEO ברשתות חברתיות. מבצעים בתשלום מאפשרים לך לשלוט בתוכן המפורסם ובנגישותו, ובכך לגבש את עסקי השירות המרכזיים שלך כמותג מצליח שאיתו אתה רוצה לעשות עסקים.

חלק מהאתגר הפרסומי

הוא שילוב של תוצאות אורגניות עם מודעות בתשלום במנועי חיפוש, מדיה חברתית ואתרים אחרים. אם לעסק שלך יש תקציב שיווק משמעותי ואתה צריך למשוך לקוחות חדשים, ייתכן שיהיה עליך לתעדף מבצעים בתשלום. להלן שש אסטרטגיות לקידום תוכן אורגני שיכולות להגדיל את התעבורה לתוכן שלך, לשפר את הסטטיסטיקה של יצירת לידים, להניע המרות ולשפר את מדדי ההכנסה העיקריים.

פרסום אורגני ברשתות חברתיות דורש עבודה ומאמץ ארוך טווח בפיתוח אסטרטגיה שיווקית

למעשה, השקעת זמן ואנרגיה בפיתוח אסטרטגיית שיווק אורגני היא אחד השלבים החשובים ביותר שתוכל לנקוט כדי להבטיח את ההצלחה של נוכחותך הדיגיטלית לאורך זמן. על מנת להשיג הצלחה בשיווק תוכן ולבנות את המותג שלך, ליצור ולקדם תוכן בעל ערך ולקזז קידומי מכירות נוספים בתשלום, הגיוני להגיע למטרות החזר ה- ROI של שיווק התוכן שלך באופן אורגני.

מאמצי השיווק האורגני שלך ברשתות החברתיות תלויים באופן שבו התוכן שלך מופץ למנויים

הצלחת אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית אורגנית תלויה ביכולת להעביר תוכן ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. הבנת ההבחנה והאיזון האסטרטגי בין מדיה חברתית אורגנית בתשלום היא קריטית לפיתוח אסטרטגיה מוצלחת של שיווק במדיה חברתית.

הידע המתקדם של הקהל שלהם וההבנה העמוקה של המדיה החברתית מאפשרים להם להשיג עלויות PPC נמוכות יותר בצד חברתי בתשלום

תוך המשך קידום קהלים בגישה חברתית אורגנית. המדיה החברתית האורגנית כוללת פוסטים החיים בדף הפרופיל של החברה שלך ורואים אותם על ידי הקהל שלך, כמו גם מבצעים בתשלום. אם אתה משתמש בפלטפורמת תכנון בתשלום כגון Buffer או Hootsuite זה נחשב כקמפיין אורגני אם אינך משלם עבור פלטפורמת המדיה החברתית לקידום הפוסט עצמו.
לפרטים נוספים בתחום של מה זה קידום אורגני ? באפשרותך לבדוק ב- tzd-seo.org.il

זה הפך כעת למגמה ניכרת של אנשים להשתמש בשירותים בחינם ובטריקים של מדיה חברתית כמו SEO של YouTube

כדי לקדם את ערוץ היוטיוב והסרטונים שלהם. אם ברשותך עסק קטן ואין לך את הידע והכישורים הדרושים לתיאום יעיל של האסטרטגיה שלך בין פרסום בתשלום לרשתות חברתיות, אתה מסתכן בבזבוז משאבים שיכולים להיות מופצים בצורה טובה יותר לצורות שיווק אחרות. האסטרטגיה האורגנית הנכונה מתמקדת בהבנת קהל היעד שלך, בתשומת לב רבה לתוכן האתר העסקי שלך ותשומת לב רבה לנוכחות המדיה החברתית של החברה.

אם אתה רוצה להשקיע באסטרטגיה השיווקית שלך ובתוכנות נלוות כמו HubSpot, Inbound, Mailchimp, מאגרי רשימות דוא"ל, לוחות זמנים של Sprout, פוסטים ברשתות חברתיות אורגניות וכדומה.

תוכן מספק מידע על המוצר או השירות שלך ברשתות החברתיות בצורה של פוסטים מרתקים שמנועי חיפוש אוהבים, כותרות משכנעות ותיאורים שמאפשרים ללקוחות לדעת מספיק כדי ללחוץ עליהם.

דילוג לתוכן