כותנה מצרית צפיפות

מצעי מיטה מכותנה מצרית עם צפיפות חוטים של 1000 מספקים יכולת נשימה טובה ואקלים אידיאלי לשינה. מצעי 1000 חוטים מכותנה מצרית הם אחד מבדי המצעים הטובים ביותר שיש. ספירת החוטים האידיאלית עבור דפי כותנה ארוגים מכותנה בסיסית ארוכה מאוד כמו פימה או כותנה מצרית, אשר מייצרת חוט עדין יותר בדרך כלל בין 400 ל-600, עם כמה אפשרויות דלוקס עולות מעט יותר.

לדוגמה

סדין כותנה עם 100 חוטי עיוות ו-100 חוטי ערב לכל סנטימטר מרובע של בד יהיה בעל מספר חוטים מוגדר של 200. כדי לקבל מושג על סוג הבד המיוצר בחוט שונה ספירה, דמיינו שספירת חוטים של 150 (75 חוטים בכיוון אחד, 75 חוטים בכיוון השני) נותנת מוסלין שנראה מעט מחוספס, אבל בהחלט לא משיי, ויש יצרנים מסובבים סיבים באיכות נמוכה יותר לחוטים דקים מאוד — — מצד שני, אורך החיים של הכותנה יכול להשתנות מאוד בהתאם למגוון ולמרקם. סדיני כותנה מתאימים יכולים להחזיק מעמד רק שלוש או חמש שנים למשל. מכיוון שיש מגוון כל כך של סגנונות ומרקמים, המחיר של יריעות כותנה יכול להשתנות מאוד.

בקניית מצעים או כותנה ניתן למצוא מצעים איכותיים

כך שאם אתם קונים פשתן או כותנה, עדיף לחפש כותנה טהורה מוכחת של פימה כמו קווים של Wamsuttaas PimaCott ולבחור את ספירת החוטים והמרקם שעובדים הטוב ביותר עבור העור שלך. כן, אנחנו מדברים על מגבות כותנה אבל יש הבדלים גדולים באיכות.

למרות שבדים רבים מבוססים לחלוטין על כותנה

חלק מהחומרים משלבים כותנה עם סיבים אחרים, כולל סרטן וסיבים סינתטיים כגון פוליאסטר, ניתן להשתמש בו מכיוון שאלסטין משמש ליצירת חוט אלסטי יותר עבור בדים סרוגים ובגדים כגון כמו ג'ינס נמתח, וכותנה ניתן גם לשלב עם בדי פשתן המציעים את היתרונות של שני החומרים.

לדוגמא

סדינים של שוויצר פשתן גלילה וסקלופינו עשויים מהסאטן הכותנה המצרית המשובחת, 600 חוטים, באיטליה. קולקציות נוספות של כותנה פשתן של Schweitzer הן ה- Poppies in Bloom and Caprice האלגנטיות, המעוצבות מ-600 חוטים מנצנצים מכותנה מצרית לבנים ארוגים באיטליה. ברוב המלונות הטובים בעולם תמצאו מצעים מכותנה מצרית משובחת שכן בד זה הוא אחד החומרים האיכותיים בעולם.
למידע נוסף בתחום של כותנה מצרית צפיפות 500 כדאי להעיף מבט ב- kingofpuh.co.il

כדי לעזור לך לישון טוב ככל האפשר אנו מציעים מצעי פרקל מכותנה אורגנית באיכות גבוהה. אם אתם מחפשים מצעים איכותיים, עיין במדריך לרכישת מצעים שלנו עבור המוצרים המומלצים שלנו. בילינו מאות שעות בסריקה וישנו על עשרות סטים של יריעות כותנה ואנחנו יודעים מניסיון שלפעמים יצרנים משחקים עם מספר החוטים שמכפיל אותם כדי שהסדינים שלהם ייראו יוקרתיים יותר.

זה נובע מהסידור הצפוף של סיבי החוט

שעם הזמן, במיוחד עם כביסה תכופה של בדים, מתחילים להירגע ולרכך את הסיבים, כמו כן, המרסריזציה הופכת את סיבי הכותנה למבנה חלק וגליל יותר, ונותנת לבדים ברק וברק נוסף, וזה עוזר לשמור על איכות הבד לאורך זמן רב יותר.

לחילופין, בד כותנה טורקית מהדק ארוך נותן בד קל משקל שאינו סופג כל כך הרבה מים בהשוואה לכותנה ה"רגילה", כולל פימה. סדינים ארוכים מכותנה טורקית רכים ופחות מועדים לשחיקה, דהייה או דהייה מבדי כותנה עם סיכות קצרים יותר.

כותנה זו נחשבת בדרך כלל לחוט האיכותי ביותר עבור בדים עם חוזק

ערימה נמוכה וכושר ספיגה מעולה. מבחינה ביולוגית, סוג זה של כותנה ידוע בשם Gossypium Barbadense ויש לו סיבים ארוכים להפליא. כותנה מצרית משמשת לא רק לייצור מצעים אלא גם לייצור ביגוד איכותי כמו חולצות בהזמנה אישית.

זה הוביל לפרקטיקות בלתי ידועות במיזוג כותנה מצרית עם סיבים אחרים ואפילו לטענות שווא

כותנה מצרית אמנם עשויה להיות באיכות מעולה הודות לסיבים הארוכים שלה אך חייבת להגיע מאזור דלתת הנילוס ולעמוד בקריטריונים מסוימים לבחירה.

כותנה סיכות ארוכה (LS-כותנה)

היא כותנה בעלת אורך סיכות ארוך יותר ולכן איכותית יותר, בעוד שלכותנה סיכות ארוכה במיוחד (כותנה ELS) יש אורך סיכות ארוך עוד יותר ואיכות גבוהה אף יותר. סיבים אלו הם בקוטר קטן יותר, ארוכים יותר וחזקים בהרבה משאר סוגי הכותנה.

מכיוון שהסיבים מייצרים חוטים בקוטר קטן יותר השומרים על אורך

ניתן להשתמש ביותר חוטים לאינץ' מרובע לייצור הבד. אורך סיבי הכותנה קובע כמה זמן ועד כמה דק ניתן לסובב את הסיבים. הכותנה שגדלה על גדות הנילוס נקטפת ביד, והסיבים מגולגלים ומעובדים לייצור חוטים באיכות יוצאת דופן.

דילוג לתוכן