טיפים לרכישת דומיין פרימיום

בהתאם למצב, אתה יכול גם לבחון אפשרויות תשלום יצירתיות יותר – לשלם בתשלומים, להשכיר שם, להציע חלק של בעל דומיין בעסק שלך – ישנן דרכים רבות לסגור עסקה שבה כולם מנצחים.

המתווך אמור לעזור לך להבין מדוע שם הדומיין מתומחר במחיר מסוים

עם זאת, אתה יכול להשיג עסקה טובה יותר על ידי הבנת ההרכב של שם דומיין איכותי ולקחת את הזמן כדי להעריך את הערך של השם הספציפי שאתה מסתכל עליו. כך או כך, תוכלו להבין בקלות האם שם הדומיין הוא איכותי על ידי בדיקת המחיר. אם שם בעל ערך רב יותר משם אקראי עם אותה סיומת, אז נתקלת בשם דומיין ברמה גבוהה.

אם שם הדומיין אינו רשום בשום מקום

ייתכן שהוא אינו למכירה. אם שם הדומיין אינו למכירה, שלב זה אמור להיות קל יותר, ואולי תוכל לעשות זאת בעצמך. רוב הדומיינים שאינם למכירה יקשרו לאתרים פעילים. אתה יכול לנסות שווקי שמות דומיין מרובים, כגון Weboost, Sedo, Flippa וכו', כדי לראות אם שם הדומיין נמכר שם.

שנית, אתה יכול להשתמש בשוק תחום מיוחד כמו BuyDomains או Afternic. אתרים אלו מפרטים אלפי דומיינים פרטיים שתוכלו לרכוש בתעריף קבוע או בתעריף.

אנו גם נסקור כמה אסטרטגיות מוכחות שבהן תוכל להשתמש אם הדומיין שלך אינו זמין

במאמר זה, נשתף עצות מומחים כיצד לקנות דומיין שנחטף וניתן לך כמה טיפים מועילים למה להיזהר. על ידי שימת לב לאסטרטגיות רכישת דומיינים למכירה חוזרת לעיל, אתה יכול לנווט בזהירות בשוק המשני של שמות דומיין ולהבטיח שזהו שם הדומיין המושלם עבור העסק שלך.

אם אתה נתקל בשם דומיין שהוא לא בדיוק פרימיום אבל יש לו ערך או פוטנציאל מסחרי

קנה אותו ותמך בו בפוטנציאל של אלפי דולרים. אם אתה חושב על מילות מפתח אפשריות פרימיום, רוב הסיכויים שהן יהיו זמינות בהרחבות דומיין חדשות כמו .tech, .store, .site, .online, .space, .fun, .press וכו'. D.

למרות שהרישום שומר כמה שמות ברמה העליונה עבור הרחבות הדומיין החדשות שהוא מנהל, רובם עדיין זמינים. אם תרצה לחקור או לרכוש כמה מהם, עיין בחיפוש הדומיין של GoDaddys. ישנם שווקים גדולים בתעשייה עם מיליוני דומיינים שנמכרו.

מצא כאן מחירים תחרותיים עבור TLDs ושמות דומיין מוזלים

זה חל על דומיינים שכבר נחשבים פרימיום, ולא דומיינים זמינים באופן אקראי שחלק מהאנשים רושמים במחירים סטנדרטיים ומוכרים אותם מחדש תמורת 70-80 דולר. רוב שמות הדומיין הרשומים למכירה אינם שמות דומיין פרימיום.

דומיינים קיימים הנחשבים לדומיינים פרימיום מתומחרים רק על ידי בעליהם

האם דומיין קיים הוא דומיין פרימיום תלוי במחיר שבעליו והקונים הפוטנציאליים מוכנים לשלם. ההבחנה בין סוגים אלה של שמות דומיין פרימיום מטושטשת לעתים קרובות מכיוון שבעלים קיימים יכולים בקלות לרשום שמות דומיינים מובחרים למכירה. תוספת הרישום היא בדרך כלל שם דומיין חדש שהרישום בוחר כפרמיה בגלל ערכו הגבוה והפופולריות שלו.

רשמים יכולים אפילו להפריש שמות מסוימים כתוספת ולגבות מהם מחיר גבוה יותר לכל שם דומיין. אם תסתכל מקרוב, תבין שיש כמה תכונות מאוד ספציפיות שיש לשמות הדומיין הפרימיום האלה במשותף.

דומיינים פרימיום הם שמות קליטים ומושכים את העין הנמכרים על ידי המוכר דרך פלטפורמת שירות לאחר המכירה ולא ישירות מהרישום

המשמעות היא שאתרים עם שמות דומיין מובחרים או ממותגים מושכים יותר קליקים (ואמינות) מאחרים, מה שמוביל לצמיחה עסקית רבה יותר. אמנם לא תמיד הדומיינים הזולים ביותר, אבל הם יכולים לעזור לך לבנות מותג בלתי נשכח ואפילו לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

רוב המשקיעים בשמות הדומיין יחקרו קונים פוטנציאליים

אם הם יגלו שהכיס שלך מלא, הם יעלו את המחיר. כאשר משתמשים מנסים להתמודד ישירות עם מוכרים, הם בדרך כלל משלמים מחיר העולה על שווי השוק של שם הדומיין. עם זאת, תמיד כדאי לקנות שם דומיין דרך מתווך שם דומיין בעל מוניטין שיצר קשרים עם משקיעים גדולים של שם דומיין, וזה רעיון טוב. אם מחיר שם הדומיין גבוה מדי (ובדרך כלל הוא כן), אתה צריך להיות מוכן להתמקח.

אם יש צורך בהחלט להגן על התחום המסוים הזה

שקול לתת לבעלים הצעה שהוא לא יכול לסרב לו. אם הדומיין שלך עומד למכירה, אתה אמור להיות מסוגל להתחיל עם Sedo או אחת מהאפשרויות האחרות המפורטות למעלה. התהליך לרכישת דומיין תלוי בסוג המודעה שאתה מסתכל עליה.

במקום זאת

NamePros הוא פורום שבו משתמשי קהילה מקוונת מתמקדים לא רק בקנייה ומכירה של דומיינים, אלא גם בדיון ובשיתוף חדשות ומידע. הוא מציע מדורים ייעודיים לקנייה ומכירה של דומיינים, כמו גם הערכות, פניות ועוד. יש לו גם שוק שבו אתה יכול לראות את הדומיינים הזמינים לרכישה מהמכירה הפומבית. זה מאפשר לבעלים לרשום את הדומיינים שלהם, כולל דומיינים פרימיום.
למידע נוסף בתחום של טיפים לרכישת דומיין פרימיום ניתן לגשת לאתר

 

כדי למצוא ולקנות שם דומיין מובחר למכירה ב-Namecheap, אתה יכול להשתמש בכלי חיפוש שם הדומיין שלו. אם אתה מחפש דומיין ויופיע דומיין פרימיום, פשוט לחץ על כפתור קנה עכשיו ברשימה ופעל לפי תהליך התשלום הסטנדרטי של GoDaddy כדי לרכוש שם דומיין פרימיום. רכישה זו תכלול רכישה חד פעמית של שם דומיין ותכלול גם שנה אחת של חידושי דומיין. בהתאם לסיומת הדומיין שתבחר, דמי הרישום יכולים לנוע בין $0.99 ל-$92.99.

אתה מתחיל ביצירת כמה שמות פוטנציאליים ואז מבקר אצל רשם דומיינים

בדרך כלל, אתה ממשיך לנסות וריאציות ודומיינים שונים ברמה העליונה (TLD) עד שתמצא שם שאתה אוהב אך עדיין לא נלקח. אם אתה רוצה להיות מוביל שוק ואתה רוצה לבנות אמינות, אתה יכול להתחיל ברכישת שם דומיין שמגדיר את הקטגוריה שלך באמצעות מילות מפתח בתעשייה.

כשאתה קונה דומיין פרימיום לעסק המקוון שלך

אתה משקיע בכתובת אינטרנט בלתי נשכחת ואינטואיטיבית שתאפשר לעסק שלך להשתלט על קטגוריית העסקים אליה אתה שייך או על שוק היעד שאליו אתה מכוון. כאשר אתה קונה דומיין פרימיום, זו דרך מצוינת לחזק את מיצוב המותג ולבנות אמינות, במיוחד בתעשיות עם חיפושים כבדים באינטרנט. כדי להימנע מבעיות משפטיות, עדיף לא לרשום דומיין דומה אצל מותגים מוכרים ומוכרים.

 

דילוג לתוכן