הפקת סרטון אנימציה לעסק

בעיר התרבות לבוב שבאוקראינה, חברת הפקת וידאו מונפשת יוצרת גרפיקה בתנועה דו -ממדית וסרטוני אנימציה לתעשיית הטכנולוגיה. החברה מפיקה סרטוני הסבר למותגים מרכזיים כמו נטפליקס, דרופבוקס, ביצה מטורפת ואחרים. עם זאת, אנו עובדים עם כמה לקוחות נבחרים מדי שנה, כך שקשה לרשום את הרשימה הקצרה.

חברת הפקת האנימציה

שהוקמה בשנת 2019, היא אחת מחברות ההפקה הקריקטורות הצעירות ביותר בשוק. הם מתמקדים בגרפיקה של תנועה ואנימציה דו -ממדית וידועים ביצירת סרטוני לוח לבן. הם מספקים הסברים על הפקת תמונות נעות, סרטוני לימוד, סרטוני תמיכה בעריכה, מודעות וסגנונות וידאו רבים אחרים.

חברת הפקת הווידאו המונפשת שלנו יוצרת סרטוני הסבר מן המניין בסגנון סרט אנימציה. בעזרת סרטוני האנימציה שלנו, אנו יכולים לעזור לך לתפוס את מהות המותג שלך ואת מה שחשוב לקהל שלך בצורה יעילה ככל האפשר.

אם תחליט ליצור סרטון תדמית סופר יצירתי לקמפיין הבא שלך

אתה צריך חברת הפקת וידאו מונפשת מהימנה שיש לה תיק נרחב של שנים של ניסיון בתעשיות שונות. חברות הפקת הווידאו המונפשות שלנו משלימות את כל תהליך הפקת הווידאו, מהתסריט ועד האנימציה והגרפיקה המוגמרת בתוך הבית, כך שתוכל להיות בטוח שאתה עובד עם צוות מומחים להפקת וידאו מוסמכים.

בין אם זה יוצר סרטים מצוירים או יוצר אנימציה בחינם

הפקת סרטון אנימציה לעסק

 

ישנם כלים רבים הזמינים ליצירת סרטון לעסק שלך. במאמר זה ריכזנו כמה מחברות הווידאו המסבירות הטובות ביותר. לפני שנציג בפניכם את רשימת החברות הללו עלינו לדבר על הקריטריונים לבחירת חברת סרטי אנימציה טובה.

כלים אחרים

כגון כלי עורך הסרטונים של Adobe Premier, מאפשרים לך ליצור קטעי וידיאו מקוריים אטרקטיביים עם פורמטים של עריכה דיגיטלית ולהציג את הסרטון המוגמר לפרויקטים שונים. בנוסף לכלים המקוונים, StandaOnline היא תוכנה המאפשרת ליצור בקלות סרטוני וידאו ואנימציות מקוריות שאתה יכול להציע ללקוחות שלך. תסתכל גם על תוכנות לא מקוונות כגון Magix Photo and Graphic Designer שיכולות לאפשר לך ליצור גרפיקה מקורית להפקת המולטימדיה שלך וסרטוני אנימציה.

הדבר החשוב ביותר לעשות כאשר אתה מתכנן להקים חברת אנימציה לווידאו

הוא לחשוב איזה סוג של סרטונים תרצה להפיק. אם אתה רוצה ליצור סרטונים עבור החברה וגם להעמיס על אחרים, עליך לחשוב הרבה על אילו כלים ומשאבים אתה רוצה להשתמש עבור פרויקטים של לקוחות שלך.

סרטון אנימציה לעסקים

אתה יכול לערבב ולהתאים אישית סגנונות וידאו

כדי להפוך את הסרטונים שלך לאטרקטיביים יותר. ניתן להשתמש בסרטוני אנימציה של אינפוגרפיקה כדי להפוך את הנתונים המשעממים שלך לסרטים תיעודיים מרתקים. סוגים אלה של סרטונים בולטים מכיוון שהם אורזים אותם עם הרבה תרשימים מונפשים, מספרים, גרפיקה ותוכן ויזואלי אחר כדי למשוך צופים. בין אם אתה מציג את נתוני המכירות החודשיים שלך לבוס שלך באמצעות גיליון אלקטרוני או מנסה אנימציות אינפוגרפיות, צפה בסרטונים האלה! סרטון האנימציה בעבודת יד להלן הוא דרך פשוטה ויעילה להסביר מושגים. הוא מתאים להסביר רעיונות מורכבים: הוא מדמה את ההשפעות של עצמים הנעים סביב הסצנה ביד כדי למשוך את תשומת הלב של העין האנושית. אלה הם הסוגים הפופולריים ביותר של סרטוני אנימציה המשמשים מותגים ברחבי העולם.

סוכנות אנימציה לווידיאו אוסטרלית השואפת להביא גישה חדשה ויצירתית לפרויקטים של הפקת סרטוני הפצה מונפשים

אנו מייצרים אנימציות מצוירות, גרפיקה בתנועה, אנימציות לוח לבן, אקשן חי וסגנונות וידאו שיווקיים מונפשים אחרים. סרטוני שיווק, בין אם הם ובין אם סרטוני הסבר, הם חלק חיוני בכל קמפיין שיווק בוידאו.

סטודיו יונה מתמחה בהסברת סרטונים

סרטים מצוירים, פרסומות, עיצוב תנועה, גרפיקה בתנועה, אנימציות דו-ממדיות ותלת-ממדיות לשיווק, פרסום, אינפוגרפיקה ותכנים אטרקטיביים בהפקת פוסט. סוכנות אנימציה לווידיאו אוסטרלית עובדת עם סוכנויות שיווק המחפשות קטעי וידאו עבור לקוחותיהם, ומייצרות הנפשות דו -ממדיות ועיצוב תנועה דו -ממדי / תלת -ממדי.

שניהם מתמחים באנימציות לוח לבן

גרפיקה בתנועה וסרטוני הסבר. חברי חברת הווידאו המסבירה המקורית הפועלים לפירוק מושגים מורכבים בעזרת אנימציות כדי להפוך אותם למובנים. הלקוחות שלהם אוהבים להישאר מעודכנים, ואיכות הפקת הווידאו המסבירה שלהם נתנה להם הופעות עם שמות כמו נספרסו, סיסקו, HP וכו '

השלב הראשון באורך הסרטון שלך

הוא להחליט איזה סוג של דמויות לכלול. ב- XYZowl אנו ממליצים להגביל את הסרטון שלך ל- 1-2 דקות, מכיוון שהוא מתאים ביותר לצרכי מעורבות. אם לא, תוכל לבקש תמיכה במסמך קצר שאליו יכול התסריטאי להתייחס בעת יצירת התסריט שלך.

למד את לוח הסיפור שלך בפעם הראשונה

כך שתוכל לראות כיצד קו הסיפור של הסיפור מתאים לציפיותיך בעת קריאת התסריט שלך. בדוק שהאנימציה חלקה, תוססת וחלקה, ושהמעברים ומעברי הקול אינם רחוקים מדי מהאופן שבו התחברת לתסריט. שמונה ימי עסקים לאחר מכן, תקבל לוח סיפורים מלא כך שתוכל לראות ממה עליך לשים לב לפני שאתה מעלה את המהלכים שלך לסרטון.

בהתאם למחיר, אתה לא צריך לצפות שסרטון נהדר יהיה זול. השתתפות בכל השלבים (סטוריבורד, אנימציה, סקריפטים) חוסכת לך הרבה זמן, במיוחד אם אתה רוצה לבצע תיקונים אם אתה לא מרוצה.

 

דילוג לתוכן