הסופר רוברט אורי אלטר

רוברט אלטר, מדען ומתרגם, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת קולומביה ותואר שלישי. מאוניברסיטת הרווארד. הוא מחברם של יותר מ -20 ביקורות, תרגומים ופרשנויות. רוברט ברנרד אלתר כתב עשרים ושלושה ספרים, שרובם ידועים בתרגומיו לכל התנ"ך העברי.

היא מחברת הספר היחיד שאינו הארי פוטר, והוא נכנס לביקורת תקשורתית אינטנסיבית, כאשר מעריצים ומבקרים פושרים כאחד. רוברט ברנרד אלתר החל את דרכו כסופר במגזין פרשנות, שם עבד כעורך במשך שנים רבות. הוא ידוע גם כחוקר ומתרגם בשל תרגומיו של טקסטים מקראיים וכתב רומנים אירופיים, ספרות אמריקאית עכשווית וספרות עברית מודרנית.

הספר החדש של גלבריית 'ורולינג

"קריירה של הרוע" הוא השלישי בסדרה שהחל עם "קריאת הקוקיות" ויצא בהוצאת ספרים מולהולנד בחודש שעבר. רוברט רוסן ביים וביים את התיאטרון במשך כמה שנים לפני שפרץ להוליווד כתסריטאי בשנת 1936. רוסן לא הפיק אז הרבה על סיכויי הקולנוע שלו.

רוברט רוסן, שעבד בעבר על תסריטים של זאב ים (1941), הערפל (19 1941) וקצה החושך (1943) עזב את האולפן כדי לכתוב את הקלאסיקה של מלחמת העולם השנייה השמש המהלכת (1945).

תבנית ה- URI בדוגמה זו היא תחביר RFC6570 עבור REST.conf, המשמש להתייחסות למשאב הבסיס rest.conf בשרת המדגם. בדוגמה זו, הלקוח משתמש בנתיב / etc / rest.conf כמשאב הבסיס. שרת הדוגמא תומך ב- REST גירסה 1 (גרסה פיקטיבית 2).

פרמטר שם החובה הוא ערך המזהה את תבנית היאנג המוגדרת. צומת הנתונים של יאנג יהיה נגיש כמשאב דרך הנתיב ב- URI המבוקש.

בואו נניח כמה הנחות ודרישות בנוגע לתפקודה של דוגמה זו. השרת מפרסם את גרסת הפרוטוקול שהוא תומך בו ואת השרת שמארח את המטא נתונים.

שדה הנתיב ב- URI הבקשה מייצג את משאב היעד לפעולת rest.conf. חלק זה מתאר את התצורה של מאגר המשתמשים של קוניטו AWS הנדרש לדוגמה זו.

 

למידע נוסף אודות אורי אלטר באפשרותך לבדוק ב- simania.co.il

דילוג לתוכן