איך לשפר מהירות של אתר איטי

Google שיפרה את מהירותם של שרתי Google בשנים האחרונות. האינטרנט החל להתקדם לעבר טכנולוגיה אסינכרונית או מונעת אירועים. זה המקום שבו אנחנו כבר לא צריכים לעשות המון בקשות לדף אחד. במקום זאת, כאשר הדפדפן רוצה לבדוק אם יש דף באתר, פשוט יוגש לו הדף הנוכחי שצריך שיהיה לדפדפן. כתוצאה מכך עודכנו מסגרות רבות של צד שרת כדי לנצל טוב יותר את כל זה.

בפוסט זה נדון כיצד תוכל לשפר את מהירות העמוד של אתר אינטרנט.

אנחנו תמיד מחפשים שיפור כמפתחים באינטרנט, בין אם זה ביצועים. מהירות היא למעשה גורם חשוב כמעט לכל אחד, אך היא משפיעה על יותר מזה. משתמשי אינטרנט מבלים הרבה יותר זמן בדף אינטרנט נטען לאט מאשר בכל סוג אחר של דף.

ישנם שני סוגים עיקריים של מהירות טעינת אתרים: מהירות רשת ומהירות שרת. מהירות הרשת היא אחד החלקים החשובים ביותר באינטרנט. כמשתמש, אין לנו שליטה על רשת, בין אם זו רשת שיש לנו גישה אישית אליה, Wi-Fi שאליו נוכל לגשת במסעדה, ברשת כבלים מקומית או בכל רשת אחרת שאליה נרצה לגשת . כל הרשתות הללו שונות, ומהירותן משתנה בהתאם. יש גם צד שרת שהעומס צריך לעבור לפני שהוא מגיע למכשיר של המשתמש. זה יכול להיות שונה מאוד בהתאם לפלטפורמה ולתצורת השרת.

כל האלמנטים האלה מקשים על שמירה על מהירות הדף האופטימלית. רשת מהירה והתקן מהיר יגרמו לדף לטעון עוד יותר מהר, אך כאשר שני האלמנטים הללו נכשלים, אז מהירות הרשת והשרת נכנסים לפעולה. מהירות האתר שלנו תלויה בדברים ובמצבים בהם איננו יכולים לשלוט.

מהירות הרשת ומהירות השרת

מהירות הרשת ומהירות השרת הם שני הגורמים החשובים ביותר למהירות טעינת הדפים.

כדי להפחית את מהירות הרשת, עלינו לבצע את הפעולות הבאות.

נסה למזער בקשות שהוגשו לשרת. במקום לבקש מספר בקשות HTTP, אפשר לבקש בקשה אחת. לדוגמה, רוב המסגרות הפופולריות משתמשות בתגובת JSON ולא ב- HTML. זה מצמצם את תעבורת הרשת. הקפד לשמור במטמון דברים כמו קבצי JavaScript, תמונות וקובצי HTML. ברוב המסגרות יש מטמון מובנה, אך ייתכן שזה לא המקרה של הקבצים הדרושים לנו במטמון. וודא שהכל מותאם בזמן שאתה בונה אתרים. המשמעות היא לוודא שכל CSS בבת אחת ולא בנפרד, עם קבצי JS גדולים בבת אחת במקום לשבור אותם למספר חלקים, וכל השאר שיש לו השפעה על מהירות העמוד. זה מוודא שהאתר שלך ייטען מהר יותר. השתמש ב- CDN. הם נמצאים בשימוש נרחב, יש להם קהילה טובה ויכולים לאחסן עבורך משאבים עבורך. זה יכול לחסוך לך רוחב פס, ובמקרים מסוימים, יכול להאיץ את אספקת המשאבים. עם זאת, המשתמש עדיין יקבל את המשאב המלא גם אם יש לו את המטמון ב- CDN. השתמש ברשת משלוחי תוכן במטמון משאבים, אך לא באתר שלך. אז אם אתה מארח יישום אינטרנט, שימוש ב- CDN לאחסון קבצי JavaScript, תמונות, HTMLs ו- CSS עשוי להיות בסדר עבור המשתמש, אך לא יעזור במיוחד למהירות האתר שלך. כמו כן, עבור כל בקשת HTTP, הדפדפן יבצע חיפוש DNS ויצטרך להביא את כתובת ה- IP. אז כשזה מגיע לביצוע הבקשה בפועל, המשתמש עשוי לראות חביון בקשה של כמה שניות, עד כמה שניות. אם כתובת ה- IP של השרת שלך משתנה תוך פרק זמן קצר, הדף שלך לא יגיב במהלך הזמן הזה. אז אם אתה משתמש ב- DNS דינאמי, או ב- CDN שעוקב אחר משתמש (כלומר Cloudflare

דוחות מהירות דפים המציגים את מהירות האתרים שלך לאורך זמן יכולים לעזור לך לאתר טרנדים ואת הזמנים המדויקים שבהם האתר שלך נתקל בבעיות, מה שהופך אותו קל יותר להגיע לשורש הבעיה. סיכום של זמן הטעינה והביצועים של האתר שלך, כולל גודל העמוד, מספר הבקשות וכיצד הוא משתווה לאתרי בדיקה אחרים, נותן לך מבט על מהירות ומצב האתר שלך, ומעקב לאורך זמן הוא דרך קלה לפקח. שיפורים ואובדן ביצועים. ציונים נפרדים ורשימת הצעות לגרסאות שולחן העבודה והנייד של האתר שלך מספקים נקודת מוצא מוצקה להערכת מהירות האתרים שלך ומספקים אמצעים קונקרטיים לשיפור מהירות הטעינה של הדפים שלך.

למידע נוסף על מהירות העמוד בערך הבלוג שלנו אודות מדדי הביצועים המרכזיים של האתר שלך שיכולים לעזור לך לייעל את האתר שלך ולשפר את חווית המשתמש

כעת, לאחר שהבנת את חשיבות מהירות הדף ותוכל לבדוק את ביצועי הדפים שלך, הגיע הזמן לעבוד על שיפור מדדי מפתח אלה. כדי להתחיל לייעל את מהירות האתר שלך, עליך להגדיר את זמני הטעינה הנוכחיים שלך, הקובעים עד כמה האתר שלך איטי.

הפחתת מהירות הטעינה לא רק משפרת את הביצועים והשימושיות של האתר שלך

אלא גם את ה- SEO שלו. כדי לשפר את מהירות הדף, חפש בעיות נפוצות הגורמות לטעון דפים לאט, כגון תמונות גדולות מדי או יותר מדי תוספים. אחת הדרכים הקלות ביותר להגדיל את מהירות הטעינה של דפים היא לדחוס ולייעל את התמונות שלך.

תוסף זה משנה את גודל התמונות

ממזער את הקוד ומעכב את טעינת JavaScript כדי להגדיל את מהירות העמוד. על ידי הסרת תוספים מיותרים תוכל לשפר את זמן הטעינה של האתר שלך ולהאיץ את אתרך. כבר דנתי ביתרונות של הוספת מטמון דפדפן, אך יש תוסף שני שניתן להשתמש בו עם וורדפרס, ולמי שרוצה לשפר את מהירות הדף, קל להתקין אותו.

בנוסף לשימוש ב- CDN לשמירת הדפים שלך

תוכל גם להשתמש בתוסף זה כדי לייעל את התמונות שלך, לעכב טעינת סקריפטים ולמזער את קבצי האתר שלך. שמירת דפי האינטרנט שלך יכולה לעזור לקצר את הזמן הנדרש על ידי השרת על ידי הבייט הראשון (TTFB) ולהשתמש בפחות משאבים כדי לטעון כל דף. הפעלת מטמון תשפר את מהירות האתר שלך ותספק חווית משתמש מהנה יותר למבקרים באתר שלך.

השתמש באופטימיזציה של תמונות באתר שלך

כדי להגדיל את מהירות העמוד לאורך זמן. תכונות אתר כגון מחוונים, קרוסלות, סרטוני רקע, תמונות גדולות, רקעים ומרקמים יכולים להגביר את העניין באתר וגם לשפר את מהירות הטעינה של הדף. כאשר העמוד שלך נטען, הקפד להגדיל את מהירות הדף שלך.

על פי מחקר מקרה של Strangeloop שכלל אמזון

גוגל ואתרים מרכזיים אחרים, עיכוב של שנייה בטעינת דפים גורם לאובדן המרות של 7%, 11% פחות צפיות בדף וירידה של 16% בשביעות רצון הלקוחות. לתוספי ייעול ביצועים, סקריפטים בצד השרת ואופטימיזציות סופיות יש השפעה מינימלית אך ניכרת על מהירות העמוד וזמן הטעינה. זמן טעינת הדפים הצפוי הוא 2 שניות המכונה "מרווח המוות של פערים", אך בשל הזנחת טקטיקות אופטימיזציה של אתרים והחלטות עסקיות זמן הטעינה הממוצע של דפים של 5 שניות גדל ויורד.

המונח "מהירות דף" מתייחס לזמן שבו אתר או תוכן מדיה מורידים משרתי אירוח האתר ומוצגים על פי בקשת דפדפן האינטרנט

בכל פעם שמבקר טוען אתר אינטרנט, קובצי התמונה של דף האינטרנט שלך, קובצי CSS ו- Java נטענים, מה שלוקח הרבה זמן טעינה. טעינה אסינכרונית מאפשרת לטעון מספר קבצים בו זמנית, מה שמאיץ את ביצועי הדף.
לעוד מידע על שיפור מהירות אתר – GoldenRoz מומלץ לבקר באתר goldenroz.com

קבצי תמונות גדולים מאטים את מהירות דף הנחיתה ומותירים את המבקרים בתסכול

אחסון קבצי מדיה ברשת אספקת תוכן (CDN) היא אחת הדרכים הטובות ביותר להאיץ את האתר שלך, לחסוך עד 60% ברוחב הפס ולחצות את מספר הבקשות שהאתר שלך מבקש. CDN הוא שרת רשת המארח את האתר שלך ומאיץ את זמני טעינת הדפים.

באמצעות CDN, תוכל לחסוך הרבה רוחב פס ולשפר את זמן הטעינה ואת מהירות האתר. GZIP היא דרך קלה לדחוס את קבצי האתר שלך כדי לחסוך ברוחב פס ולהאיץ את זמני טעינת הדפים.

תוסף הוורדפרס הטעינה עצלן אינו קל לשימוש

אך לאחר שתתקין אותו ותייעל את מה שצריך, הוא יתחיל לטעון תמונות עצלות, מה שישפר את זמן הטעינה של הדף ואת רוחב הפס של השרת. . תצורת וורדפרס אם אתר וורדפרס שלך אינו מספק דפים במטמון, השרת שלך עלול להיות עומס יתר, להאט את האתר שלך ולהתרסק.

ישנם מספר יישומי תוכנה חינמיים המודדים זמני טעינת דפים

אך גם מזהים צווארי בקבוק נסתרים של ביצועים ומספקים תשובות תובנות לשאלות מהירות ושאלות חשובות של האתר. בעזרת הגרסה החינמית, תוכל לבדוק את זמני הטעינה של שבעה שרתים במיקומים שונים ברחבי העולם ולבחון שבע שאילתות שונות של דפדפן וקבצים של המדינה.

הקשר בין אלמנטים של קלות שימוש ונאמנות לקוחות של אתר אינטרנט קשור ל- KPI של אתר אינטרנט

הכוללים מהירות דף, זמן טעינה, היענות לאתר ובקשות משתמש. במודל היפותטי של אופטימיזציה למהירות אתרים, תכונות כגון אמון באתר, אינטראקטיביות ורלוונטיות מידע נחשבות כקבוצת משנה של ידידותיות המשתמשים של האתרים על ידי משתמש הקצה, תוך התחשבות ב- KPI אלה.

לא משנה איזה סוג של תהליך הסחה מאט את המהירות שלך, לוקח זמן לעבור מקובץ אחד למשנהו. מספרים אלה מייצגים בקשות להורדה של קבצים בודדים לאתר שלך, גודל הקובץ הכולל והזמן (בשניות) שנדרש לטעינה.

 

דילוג לתוכן