מדריך וורדפרס למתחילים

וורדפרס הוא נושא נהדר ואפשר לסבך יתר על המידה את היסודות, אך קשה להישאר נקי ממנו. ארץ וורדפרס צמחה כל כך הרבה שכל האתר שלי הוא וורדפרס כהוכחה לכך. הוא מלא באינספור תוספים ומילוי לבלוגים של וורדפרס, וורדפרס הוא חלק כה גדול מקהילת וורדפרס, שבוודאי קשה לי להישאר על כל זה.

תן לי לתת לך שלב אחר שלב

צעד אחר צעד – מדריך שתוכל לעקוב אחריו לבניית אתר מסחר אלקטרוני באמצעות וורדפרס. אם אתה רק רוצה להרטיב את הרגליים ולגלות אם זה מתאים לך, עיין בהדרכה המומלצת שלי כיצד ליצור אתר בחינם. הקורס WordPress Essential Training כולל סדרת מדריכי וידיאו על שנים עשר נושאים שונים הקשורים לפיתוח וורדפרס.

אם אתה מנסה להבין איך לעשות משהו לבד

הדרכה זו תנחה אותך בתהליך של ניסיון וביצוע כמעט כל מה שקשור לפיתוח אתרי וורדפרס. שיעורי וורדפרס רשמיים ידריכו אותך צעד אחר צעד בתצורה הקלה ביותר של אתר האינטרנט שלך. חומר זה יכול ללמד למתחילים הכל מהעיצוב הבסיסי של האתר וכלה ביסודות ניהול האתר, כיצד לייעל את ביצועי האתר שלך ואפילו מדריך צעד אחר צעד כיצד להקים חנות מקוונת עם WordPress.

WordPress היא פלטפורמה אינטואיטיבית וידידותית להפליא, ומדריך זה מכיל שפע של צילומי מסך אשר ידריכו אותך בכל שלב בעבודתך.

עם כל האמור לעיל

רצינו ליצור מדריך מקיף שיעזור לך להתחיל לכתוב בלוגים עם WordPress. התוכן למתחילים שתוכלו לגלות בעמוד זה נסוב סביב המדריך לפתיחת בלוג בוורדפרס, כמו גם טיפים וטריקים כדי להאיץ את האתר שלכם. הנושאים הזמינים כוללים הקמת אתר בחינם, התקנת נושא ועוד. לחלק מהנושאים הללו יש הפתעות, כמו למשל השימוש במערכת הספרייה של וורדפרס. מדריך זה נכתב על ידי ליסה סאבין – וילסון ומכסה את היסודות של וורדפרס, כמו גם כמה מהתוספים הפופולריים ביותר של וורדפרס. ספר זה מכסה את מה שאתה צריך בכדי להתחיל לכתוב תוסף וורדפרס ועוד. המדריך מכסה כל דבר, החל ביסודות בסיסיים של וורדפרס וכלה בתכונות מתקדמות של וורדפרס כגון תוספים, ערכות נושא ותבניות.

התקנת תוסף וורדפרס

היא ממש קלה ויש שתי שיטות עיקריות לכך. לאחר התקנת וורדפרס באתר שלך, אתה רק צריך להתחיל לכתוב בלוגים ולהתחיל לכתוב על ידי הוספת פוסט חדש. התקנת תוספים באתר וורדפרס שלך היא קלה, פשוט עבור אל לוח המחוונים של וורדפרס ואז לחץ על תוספים. כעת, לאחר שהתקנו וורדפרס ומוכנים, אנו יכולים להיכנס שוב אל וורדפרס ולהטמיע את עצמנו.

כפי שציינתי קודם, וורדפרס היא ללא ספק השיטה הפופולרית ביותר ליצור כל סוג של אתר, והיא בנויה לכל סוגי האתרים. בעזרת אזור מקורה זה אנו יכולים להתמקד ביצירת הבלוג הוורדפרס הטוב ביותר האפשרי ובהקמת בלוג חדש להפעלת וורדפרס.

אתר זה לא רק מציע הדרכות של וורדפרס

אלא יכול ללמוד על כל ענפי וורדפרס, SEO ותוספים. לכן, זהו אתר נהדר עבור תוספי אינטרנט ומפתחי נושאים שרוצים ללמוד את כל הדברים הטכניים בנושא וורדפרס. כמו כן, הסתכל בקטגוריית תוספי וורדפרס, שם תוכל למצוא את התוספים הטובים ביותר לוורדפרס שיעשו כל מה שאתה רוצה באתר וורדפרס שלך.

אין ספק שבלוג הוורדפרס הטוב ביותר האפשרי הוא חובתך, שבוודאי מכילה כמה תוספי בלוגים נהדרים.

עם טונות של תוספים ועיצובים

קל להרחיב את וורדפרס ומאפשר לך להפוך כל סוג של אתר לעלות על הדעת. זה בחינם לכולם להוריד ולהשתמש ביצירת כל מיני אתרים ללא הגבלות. ככזה, זה כל מה שאתה צריך לדעת על וורדפרס, כיצד להתקין אותו ולבחור תוסף או נושא.

בנוסף לסדרה זו

ריכזנו עבורכם גם סדרת מאמרים המתארים כיצד להתקין את וורדפרס מאפס אם אינכם רוצים להשתמש בהתקנה בלחיצה אחת. אתה יכול להתקין אותו מהמארח שלך, אבל אתה רק צריך להוריד ולהתקין ידנית את WordPress. מכיוון שוורדפרס היא תוכנת קוד פתוח, היא ניתנת להתאמה אישית של 100%, כך שאינך צריך את מה שאנחנו עושים, מכיוון שנראה לך את תבניות הוורדפרס החינמיות וכיצד למצוא אותן ולהתקין אותן בהמשך המדריך הזה. למטרות המדריך, שימו לב להגדרות אליהן ניגשים במרכז השליטה של וורדפרס. בשל אופי הקוד הפתוח, וורדפרס יכולה להתאמה אישית רבה מבחינת ערכות נושא, תוספים, ערכות נושא ואפילו תוספים לתוספים.

דילוג לתוכן